RETURER & ÅNGERRÄTT

På grund av den anpassade naturen för alla produkter vi producerar på Royalistik, kan vi inte erbjuda retur. Ditt konstverk är designat med omsorg och är helt personligt för dig.

Om du inte är nöjd med din slutprodukt, vänligen kontakta oss. Kundnöje är en av vår passion och vi strävar alltid efter att se till att du är nöjd med ditt mästerverk.

Om du fick fel produkt eller felaktig storlek, eller om produkten skadades i transporten kommer vi naturligtvis att ersätta den utan tvekan.

Vänligen meddela oss inom 48 timmar efter att din beställning blir levererad. Om du har gjort en beställning nyligen och har ändrat dig kan du avbryta din beställning inom 24 timmar. Om det har gått 24 timmar, kommer avbokningen att beviljas efter vår bedömning. Anledningen till detta är att våra konstnärer ofta börjar arbeta så snart du har gjort din beställning.

Avbryter du mot reglerna och vill ha tillbaka dina pengar trots påbörjad tavla, dvs efter förhandsvisning, debiteras du 60% av din betalda summa

Tänk på att när vi skapar dina konstverk använder vi det foto du laddade upp. Om du inte följer vår fotoguide kan vi inte erbjuda någon lösning om du ångrar dig.

Det är ditt ansvar att skicka en foto av hög kvalitet som följer våra riktlinjer för uppladdning. Foton av låg kvalitet kommer att resultera i konstverk av låg kvalitet. Vi tillåter att anteckningar läggs till i beställningen om du har någonting att berätta för oss. Vi kan dock inte garantera att särskilda önskemål kommer att beviljas, vi kan till exempel inte redigera ett foto för att stänga eller öppna en mun, lägga till ett leende etc.

Observera att alla exempel på webbplatsen är gjorda av högkvalitativa bilder med hög upplösning. Oskarpa foton med låg kvalitet kommer inte att tillåtes av vårt designteam för producering.