RETURER & ÅNGERRÄTT

Om du inte är nöjd med din slutprodukt, vänligen kontakta oss. Kundnöje är vår passion och vi strävar alltid efter att se till att du är nöjd med ditt mästerverk.

Om du fick fel produkt eller felaktig storlek, eller om produkten skadades i transporten kommer vi naturligtvis att ersätta den utan tvekan.

Vänligen meddela oss inom 48 timmar efter att din beställning blir levererad. Om du har gjort en beställning nyligen och har ändrat dig kan du avbryta din beställning inom 12 timmar. Om det har gått 12 timmar, kommer avbokningen att beviljas efter vår bedömning. Anledningen till detta är att våra konstnärer oftast börjar arbeta så snart du har gjort din beställning.

På grund av den anpassade naturen för alla produkter vi producerar på Royalistik, kan vi inte erbjuda en full återbetalning. En liten summa för att täcka våra kostnader i samband med din beställning debiteras.

Om du ändå vill avbryta din order trots påbörjad arbete, dvs efter förhandsvisning behöver vi debitera 40% av din betalda summa.*

*Återbetalningspolicyn gäller inte vid ändring eller revidering av resultat. Vid revidering eller ändring är det en full debitering på kostnaden.

Lägger du däremot en beställning utan giltiga bilder kommer vi att höra av oss till dig inom 24 timmar och väntar ytterligare 24 timmar på återkoppling, vid utebliven återkoppling makulerar vi ordern och gör ett avdrag på 40% av totala summan för att täcka våra eventuella kostnader.

OBS. skräddarsydda beställningar återbetalas inte. Återbetalningspolicyn ovan gäller endast färdiga motiv som finns tillgängliga på hemsidan.

Pengarna tillbaka policyn går att nyttja endast 14 dagar efter slutförd beställning, därefter återbetalas summan i form av ett digitalt Presentkort (kreditvärde) som kan nyttjas vid köp av nya tavlor i vår butik.

 

Tänk på att när vi skapar dina konstverk använder vi det foto du laddade upp. Om du inte följer vår fotoguide kan vi inte erbjuda någon lösning om du ångrar dig.

Det är ditt ansvar att skicka en foto av hög kvalitet som följer våra riktlinjer för uppladdning. Foton av låg kvalitet kommer att resultera i konstverk av låg kvalitet. Vi tillåter att anteckningar läggs till i beställningen om du har någonting att berätta för oss. Vi kan dock inte garantera att särskilda önskemål kommer att beviljas, vi kan till exempel inte redigera ett foto för att stänga eller öppna en mun, lägga till ett leende etc.

Observera att alla exempel på webbplatsen är gjorda av högkvalitativa bilder med hög upplösning. Oskarpa foton med låg kvalitet kommer inte att tillåtes av vårt designteam för producering.